مادو از 1395 تا 1400

از سال 95 تا 1400 همراه شما هستیم تا در زمینه تبلیغات ، طراحی سایت ، چاپ و بسته بندی ، هدایای تبلیغاتی ، تابلو و بیلبورد یاریگر کسب و کار های شما باشیم.ما خود را در این حرفه ها توانمند و حرفه ای کردیم تا در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را برای شما ارائه دهیم.

 

اطلاعات تماس
ایران تبریز
رسالت - روبروی خیابان اقبالی آذر
info@madocomplex.ir
09141639522

مادو

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی : زمانی که به یک عکس تبلیغاتی نگاه می کنیم اولین چیزی که نظر ما را به خود جلب می کند عکس و تصویر خود محصول است و این تصویر تبلیغاتی آینده ی فروش این محصول را رقم می زند پس برای اینکه تبلیغ شما موثر واقع شود باید از یک عکاس تبلیغاتی حرفه ای کمک بگیرید تا محصول شما را از جهات مختلف به نمایش بگذارد . برای اینکه شانس فروش محصول شما بیشتر شود باید از شاخه های مختلف گرافیک کمک بگیرید که یکی از این شاخه ها عکاسی تبلیغاتی می باشد . عکس های تبلیغاتی باید به صورتی باشند که با چشم مخاطب بازی کنند و نظرش را جلب کنند و دید مشتری را عوض کند .  اکثر عکس های تبلیغاتی به صورت چاپ درآمده و عرضه می شوند هرچند در شبکه های اجتماعی و تلویزیون نیز پخش می شوند . برای اینکه یک عکس تبلیغاتی به صورت حرفه ای گرفته شود باید با صاحب برند و محصول تبادل اطلاعات شود تا عکاس تبلیغاتی با توجه به این مطلب که مخاطب عکس چه کسانی هست بتواند یک عکس حرفه ای بگیرد . تایین محل عکاسی با توجه به نظر عکاس معین می شود چرا که عکاس از توانایی فنی برخوردار است و بهتر می تواند موثر باشد . معمولا در ابتدای کار عکاس شروع به عکاسی از جهات مختلف می کند تا زیبایی و گیرایی محصول را از جهات مختلف بسنجد سپس بر اساس عکس های قبلی یک عکس نهایی را انداخته و آن را ادیت می کند . مرحله بعد ادیت کردن و افزودن یا کاستن یک سری چیز ها از عکس است و در این مرحله از کار های گرافیکی برای زیبا تر شدن عکس ها استفاده می شود . عکس های تبلیغاتی باید با وسواس بیشتری تهیه شوند چرا که رقابت در حوزه های تبلیغاتی بسیار شدید است و هر کسی قدرت رقابت را ندارد . یک عکاس تبلیغاتی علاوه بر اینکه باید بر دانش عکاسی مسلط باشد باید از مفاهیم بازاریابی و روانشناسی فروش نیز سر در بیاورد تا بتواند در عین تولید یک عکس جذاب نظر مشتریان را به سمت عکس هایش جلب کند . در عکاسی تبلیغاتی معمولا ( در 90 درصدر مواقع ) از پس زمینه های طرح دار استفاده نمی شود چرا که ذهن مخاطب را کمتر درگیر محصول می کند . پس همه چیز های اضافی باید از پس زمینه حذف شوند . اینکه عکاس ده ها عکس از یک محصول بگیرد یک امر طبیعی است چراکه عکا میخواهد محصول را از تمامی جهات برسی کند . یکی از نکات مهم در عکاسی تبلیغاتی این است که باید برند سازی شود و لوگوی شرکت شما در عکس محصولتان موجود باشد چرا که باید در ذهن مخاطبان خود ثبت شوید و در خرید های بعدی ، مشتریان با استفاده از برندتان محصول شما را تشخیص دهند . شرکت مادو در زمینه های طراحی گرافیک ، طراحی و سئو سایت ، شبکه های اجتماعی ، عکاسی ، چاپ و بیلبورد خدمات ارائه می دهد و همواره آماده ی ارائه ی خدماتش می باشد .

ارسال نظر