مادو از 1395 تا 1400

از سال 95 تا 1400 همراه شما هستیم تا در زمینه تبلیغات ، طراحی سایت ، چاپ و بسته بندی ، هدایای تبلیغاتی ، تابلو و بیلبورد یاریگر کسب و کار های شما باشیم.ما خود را در این حرفه ها توانمند و حرفه ای کردیم تا در کمترین زمان ممکن بهترین کیفیت را برای شما ارائه دهیم.

 

اطلاعات تماس
ایران تبریز
رسالت - روبروی خیابان اقبالی آذر
info@madocomplex.ir
09141639522

چاپ افست

چاپ افست در ابتدا برای بازسازی آثار هنری و روشی برای کاهش هزینه ایجاد شد.امروزه از سیستم چاپ افست برای چاپ انواع بروشور،تراکت،بسته بندی،کاتالوگ،پوستر،لیبل کاغذی و فاکتور استفاده می شود.چاپ افست یا لیتوگرافی روشی است که در آن تصاویر به همراه رنگها توسط غلتک های تعبیه شده،بر روی صفحاتی فلزی حرکت کرده و باعث چاپ تصویر با کیفیت بالا می شود. به صرفه ترین روش چاپ همراه با چاپ انبوه مناسب چاپ افست می باشد.

چاپ افست|شرکت تبلیغاتی مادو

در کنار چاپ افست چاپ دیجیتال نیز وجود دارد که مناسب تیراژ پایین و هزینه ی نسبتا کم تری دارد ولی در مقابل روش چاپ افست از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار خواهد بود.در ادامه به موارد ذکر شده ای که کاربرد این سیستم چاپی را بیشتر نمایان می کند اشاره خواهیم کرد و برای سفارش محصول مورد نظر می توانید به شرکت تبلیغاتی مادو مراجعه کنید.

همچنین برای مشاوره رایگان در زمینه ی چاپ افست انواع بروشور،تراکت،بسته بندی،کاتالوگ،پوستر،لیبل کاغذی ،طراحی و گرافیک،شبکه های اجتماعی و بیلبورد با ما در ارتباط باشید.

بروشور

شاید رایج ترین روش برای معرفی کالا و محصول را استفاده از بروشور با چاپ افست بتوان معرفی کرد.حتما موقع باز کردن جعبه ی یک دارو برگه ای را داخل آن مشاهده کرده اید که محتوایی شامل میزان مصرف،نحوه ی استفاده،موارد اثرگذاری و سایر اطلاعات لازم در مورد دارو را می دهد.یا در زمان خرید لوازم خانگی مثل ماشین لباسشویی و… که یک برگه ی حاوی اطاعات دستگاه است درون آن قرار داده اند.

در صورتیکه این برگه های موسوم به بروشور با چاپ افست قرار داده نشوند اتفاق خوبی برای خریدار نخواهد بود و ممکن است باعث دلزدگی شود.بنابراین استفاده از بروشور جهت معرفی محصول از طرف سازنده اهمیت ویژه ای را خواهد داشت.

بروشور|شرکت تبلیغاتی مادو

یکی از مهم ترین تفاوت های کاتالوگ و بروشور با چاپ افست این است که در کاتالوگ محتوایی که آورده شده است بصورت کلی و برای معرفی محصول است ولی در بروشور بطور جامع تر به سایر موارد محصول پرداخته می شود.در انواع کاربرد بروشور ها نوع معرفی شرکت وجود دارد که در نمایشگاه ها و مینارها استفاده می شود که رزومه ی شرکت و سوابق آنرا مطرح می کند.درواقع یک بروشور تبلیغاتی می باشد.

در این نوع بروشور استفاده از طراحی گرافیک و تصاویر مناسب حرفه ای و خلاقانه می تواند برای مخاطب چشم نواز باشد.در نوع دیگر بروشور با محتوای آموزشی می تواند باشد که معمولا در مراکز بهداشت و مشاوره کاربرد دارند.مثلا روش های مقابله یا پیشگیری از یک بیماری داخل آن مطرح می شود.این نوع بروشورها کمتر برای تبلیغات استفاده شده و معمولا اهداف دیگری را دارند.به طور مثال با آموزش این موارد مخاطب از اعتماد بیشتری برخوردار می شود.

در استفاده ی بروشور به عنوان منو نیز برای مکان هایی مانند رستوران و غذاخوری ها استفاده می شود تا مشتری غذا یا نوشیدنی خودش را انتخاب کند یا حتی با خود همراه داشته باشد.در به کاربردن بروشور به عنوان یک راهنمای گردشگری نیز می توان مکان هتل ها و مکان های توریستی را همراه عکس و شرایط اقامت برای تبلیغات قرار داد.از سایر موارد استفاده برای بروشور به عنوان کارت دعوت برای همایش یا سمینارها با چاپ افست به دلیل داشتن کیفیت بالا می توان نام برد.

تراکت

یکی از روش های تبلیغات چاپی که نسبتا هم هزینه ی کمتری دارد استفاده از تراکت با چاپ افست می باشد.تراکت تبلیغاتی برگه ای چاپی است که جهت معرفی محصولات و خدمات صاحبان کسب و کارها استفاده می کنند.جنس این برگه ها می توانند گلاسه،کاغذ تحریر یا کاغذ معمولی رنگی و با ضخامت بالا باشد که هزینه ی کاغذ های معمولی کمتر است.

تفاوتی ندارد که کسب و کارتان در چه اندازه ای باشد و با تراکت چاپ افست می توانید تبلیغات خود را در کنار معرفی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به دست مخاطب برسانید.در ادامه به مهم ترین مزایای استفاده از تراکت اشاره خواهیم کرد.

تراکت|شرکت تبلیغاتی مادو

مقرون به صرفه بودن: برخلاف روش های دیگر که پرهزینه می باشند و البته کارایی خاص خود را معمولا دارند،با ارائه تراکت می توان مخاطب اصلی را هدف قرار داد.در اینصورت در هزینه ی چاپ نیز به شدت صرفه جویی خواهید کرد.

بازاریابی سریع: وقتیکه قرار باشد در یک نمایشگاه یا یک رویدادی شرکت کنید با دادن تراکت به افراد حاضر در همان لحظه می توانید پیام تبلیغاتی خود را برسانید.

قابل لمس و مشاهده بودن: با ارائه ی یک تراکت با کیفیت مثلا داشتن جنس کاغذ مناسب یا استفاده از طرح خلاقانه و جذاب، می توانید ذهنیت اولیه ی خوبی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

معرفی محصول برای کسب و کار های محلی: مشاغلی مانند رستوران،فست فود،سوپرمارکت و … که مستقیما محصول را به مشتری می رسانند و ساکنان نزدیک یک منطقه باشند، می توان از تراکت های تبلیغاتی استفاده کرد.نحوه ی پخش کردن این برگه ها نیز به چندین شکل می تواند باشد.

توزیع تراکت در خیابان ها: در سطح شهر و خیابان های مورد هدف می توان برگه ها را پخش کرد.قرار دادن در لای درب منازل و روی تابلو اعلانات.گزینه ی دیگر قرار دادن در شیشه ی مغازه ها،مکان های مناسب روی دیوار که مجاز باشد.و پخش در نمایشگاه ها و مکان های پر تجمع به افراد تا مخاطب محصولتان شوند.

در همین راستا می توانید طراحی گرافیکی و سفارش چاپ تراکت (چاپ افست)مربوط به کسب و کار یا محصول خود را به شرکت تبلیغاتی مادو بسپارید.

 

بسته بندی

بسته بندی کردن محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بر کسی پوشیده نیست.مهم ترین دلایل بسته بندی جهت ایمن نگه داشتن و سهولت در حمل و نقل آن،اطلاع رسانی،نشان دهنده ی هویت و تجربه ی یک برند و همچنین یک تبلیغات و برندینگ برای ذهن مخاطب می تواند باشد که به ارزش های معنوی محصول تولید شده و سازنده ی آن اضافه خواهد کرد.

بر همین اساس طراحی یک قالب با طرح و شکل و رنگی مناسب با چاپ افست، برای بسته بندی محصول که متناسب با آن و دارای جنس و کیفیت عکس بالایی داشته باشد را می طلبد.

بسته بندی|شرکت تبلیعاتی مادو

در بسته بندی های امروزی جنس های مختلفی مانند پلاستیک،سلفون،مقوا،فلز و شیشه استفاده می شود.هر کدام بر اساس هزینه،دوام،تناسب و زیبایی می توانند متفاوت باشند.تولید کننده یا عرضه کننده ی محصول بهتر است که در این مورد به تجربه ی سازندگان و طراحان این بسته بندی ها مراجعه کند تا نتیجه ی بهتری کسب کند.

برای به خاطر ماندن مشتری و اصالت محصول،داشتن طراحی اصولی برای بسته بندی امری ضروری است.یکی از مهم ترین دلایل رقابت در میان صدها محصول مشابه موجود در بازار نیز همین مسئله ی نحوه ی بسته بندی آن است چراکه با داشتن بسته بندی مناسب و جذاب می تواند در فروش محصول جهت افزایش آن نقش بسزایی داشته باشد.

 

کاتالوگ

کاتالوگ با چاپ افست نیز از روش های مهم تبلیغاتی است که برای معرفی برند و محصول مورد نظر،صاحبان کسب و کارها استفاده می کنند.کاتالوگ برگه ای می باشد که شامل دفترچه حاوی اطاعات کامل از محصول یا خدمات داده شده برای محصول می باشد.

در جهت افزایش اثرگذاری روی ذهن مخاطب و مشتری دقت در انتخاب طراحی و چاپ افست کاتالوگ از موارد مهمی می باشد.انتخاب شکل و اندازه ی مناسب برای فونت استفاده شده،رنگ بندی مناسب برای شکل ها و فونت و همچنین کیفیت تصاویر به کار برده شده در کاتالوگ از اهمیت زیادی برخوردار است.

در دسته بندی انواع مختلف کاتالوگ بر اساس کاربردشان می توان به کاتالوگ مناسب محصولات علمی،برای آثار هنری و معرفی محصولات جهت فروش اشاره کرد.تفاوت بروشور و کاتالوگ در این است که اطلاعات آمده در بروشور برای محصول بصورت جامع و کلی است که کاربرد محصول و اهداف آن معرفی می شود ولی اطلاعات ارائه شده در کاتالوگ با جزیات بیشتری در مورد محصول آمده و در واقع راهنمای کالا می باشد.

چاپ|شرکت تبلیغاتی مادو

محتوای درون کاتالوگ عموما دارای فهرست،تصاویر اجزای مختلف محصول،نحوه ی عملکرد و تنظیمات مورد نیاز به عنوان دفترچه راهنمای محصول ارائه می شود.در مورد چاپ کاتالوگ قابل ذکر است که معمولا به روش چاپ افست انجام می گیرند و و در برخی مواقع که نیاز به کاتالوگ فوری با تعداد کمی باشد از روش چاپ دیجیتال استفاده می شود.کیفیت چاپ در نوع افست برای کاتالوگ بسیار بیشتر از چاپ نوع دیجیتال است که پیشنهاد می شود از چاپ افست استفاده کنید.

برخی از مهم ترین ویژگی های یک کاتالوگ خوب عبارت اند از: کاتالوگ بایستی طوری باشد که به اکثر سوالات مشتری در مورد آن محصول یا خدمات جوابگو باشد-هماهنگ بودن تصاویر به کاربرده شده با محتوای متنی درون کاتالوگ-توضیحات درون کاتالوگ بصورت تیتروار و خلاصه نباشد و بصورت دقیق تر و مفصل تر با جزییات آورده باشد-برای افزایش زیبایی کاتالوگ بهتر است روکش سلفون داشته باشد-به دلیل رقابت زیاد و حساس رقبا ممکن است که صاحبان کسب و کارها پیشنهاد ارائه ی کاتالوگی با پراکندگی محصولات بیشتر همراه با شلوغی در محتوان درون آن را بدهند،که این مسئله باعث آشفتگی و سردرگمی در ذهن مخاطب می شود که بهتر است محتوای درون و محصولات داخل کاتالوگ بطورت منظم و دقیق آورده شوند تا مشتری به درستی بتواند انتخاب به خرید محصول کند و منصرف نشود-برای معرفی محصول بهتر است محدودیتی در تعداد صفحات وجود نداشته باشد و اولویت ممکن برای رساندن اطلاعات کامل تری از آن محصول یا خدمات ارائه داده شده باشد.

گروه تبلیغاتی مادو در صدد این است که با طراحی حرفه ای و اصولی بوسیله ی تجربه ای که سال ها در این زمینه دارد،کاتالوگی مناسب برای محصولتان و خدماتی که انجام می دهید تهیه و به دستتان برساند.در کنار آن خدمات چاپ افست انواع بروشور،تراکت،بسته بندی،کاتالوگ،پوستر،لیبل کاغذی،طراحی گرافیکی،شبک های اجتماعی و بیلبورد  نیز از دیگر خدمات ارائه شده می باشند.

 

پوستر

برای نمایش دادن اطلاعات در رابطه با موضوعات مختلف که بصورت جامع و محدود باشد،می توان از پوستر با چاپ افست استفاده کرد.به گونه ای که همه ی موارد مهم بخوبی در یک صفحه برای مخاطب نمایش داده شود.اندازه ی یک پوستر بایستی طوری باشد که از فاصله ی دور نیز دیده شود و قابل تشخیص باشد.در ابعاد بزرگ برای تبلیغات می توان بجای پوستر از بیلبورد استفاده کرد.

عموما پوسترها به شکل عمودی در اندازه ی بزرگ بر روی دیوارها قرار می گیرند تا توجه بیشتری به خود جذب کنند.اگر قصد معرفی محصولی را دارید یا یک رویداد فرهنگی هنری را می خواهید اطلاع رسانی کنید،راه مناسب طراحی یک پوستر زیبا و مناسب است.مخصوصا اگر بخواهید آن را روی دیوار یا در یک محل پر رفت و آمد نصب کنید.

در طراحی پوستر بطور کلی بهتر است که از تصویر و متن برای جذابیت و مفهوم بیشتر داشتن،استفاده کنید.در دسته بندی انواع پوسترها بر اساس کاربرد می توان به پوستر های مسافرتی،تبلیغاتی،آموزشی،سیاسی و انگیزشی اشاره کرد.

چاپ|شرکت تبلیغاتی مادو

پوستر تبلیغاتی که معمولا کاغذی استفاده می شود بر روی آن طرح ها و نوشته هایی چاپ می شود که که بواسطه ی گرافیک زیبا و مخاطب پسند می تواند باعث جذب مخاطب شود. پوستر مسافرتی نیز برای تشویق کردن افراد برای سفر به مکان هایی خاص کاربرد دارد که در این مورد بیشترین استفاده از این نوع پوسترها را معمولا آژانس های مسافرتی و گردشگردی و همچنین هتل ها می کنند.در واقع این پوستر ها در هر جایی که با صنعت توریسم در ارتباط باشد می تواند به کار گرفته شود.

همینطور پوسترهای آموزشی با چاپ افست برای معرفی و جذب افراد در زمینه های آموزشی و تحقیقاتی به کار می رود که در محیط های آموزشی کاربرد دارد مانند موسسات خصوصی آموزشی،پژوهشکده ها و دانشگاه ها.اهمیت در طراحی اصولی و هدفمند این نوع پوستر ها در اینجا مشخص می شود که پوستر ارائه شده در واقع یک محتوایی خواهد داشت که تمام فرآیند علمی آموزشی یا تحقیقاتی را بطور خلاصه نشان خواهد داد و بایستی مخاطب هدف را به درستی بتواند جذب خود کند.

از مهم ترین موارد انتخاب رنگ ها در طرح پوستر، استفاده ی درست و بجا از آن ها می باشد.مثلا انتخاب رنگ پس زمینه ی ملایم مانند خاکستری و استفاده از رنگ های مکمل زرد،آبی،قرمز،نارنجی و بنفش که باهم در ارتباط هستند توصیه می شود.یا موقع استفاده از رنگ های متضاد،کادر قرمز و نارنجی در اطراف تصویر مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.در واقع فهم روانشناسی رنگ ها کمک شایانی به طراحی جذاب و هدفمند می کند.شرکت تبلیغاتی مادو درصدد این است که با بهترین طراحی پوسترهای جذاب و مخاطب پسند با چاپ افست را برای شما تهیه کند.

 

ست اداری

طرح های ست شده ی با چاپ افست که با یک انسجام گرافیکی در مجموعه ی اوراق اداری یک اداره یا شرکت خصوصی که معمولا شامل کارت ویزیت،سربرگ برگه های خام،پاکت نامه و … استفاده می شود که جهت مکاتبات اداری با شرکت ها و مشتریان به کار برده می شوند.

علت استفاده کردن از ست اداری زیبا سازی و در حقیقت هویت بخشیدن به نشان و ماهیت شرکت است که با طراحی زیبا و متناسب با زمینه کاری،رنگ انتخاب شده در طرح ها و استفاده درست از طرح ها یک هارمونی خاصی در برگه های مختلف ایجاد می شود.

با استفاده از ست اداری در بین همکاران و مشتریان،اعتبار وجهه تجاریتان بالاتر خواهد رفت و در برند سازی و شناساندن لوگو تاثیر زیادی خواهد داشت.همچنین یکی از دلایل استفاده از ست اداری جهت خودداری کپی برداری راحت از اوراق و برگه های حاوی اسناد شرکت می باشد.

ست اداری|شرکت تبلیغاتی مادو

مواردی که شامل یک ست اداری می باشند عبارت اند از: یادداشت،زونکن،پوشه یا فولدر،کارت ویزیت،پاکت اداری(ملخی)،سربرگ کاغذهای در ابعاد A4 ,A5 ،لیبل برای دی وی دی و سی دی روی جلد آنها،پاکت مورد استفاده در سایز مختلف برای مشتری و همچنین موارد دیگری مانند خودکار تبلیغاتی سررسید،پاکت A4 ,A5 و سایر موارد بر حسب کاربرد دیگر باشند که همگی با یکدیگر همخوانی خواهند داشت.

از مهم ترین نکات در تهیه ی یک ست اداری،طراحی بصورت یکنواخت اجزا می باشد که نوع رنگ بندی و طراحی گرافیکی و فونت ها بطور یکسان و متناسب استفاده شود.در اینصورت مجموعه تان بصورت یکپارچه و تخصصی تر در نظر مشتریان نمایان خواهد داشت.

شرکت تبلیغاتی مادو با داشتن تیم متخصص و حرفه ای در حوزه ی طراحی و گرافیک می تواند کلیه ی کارهای ست اداری چاپ افست شما را بر عهده بگیرد که لازمه اش داشتن لوگوی حرفه ای و مناسب از قبل بهمراه انتخاب رنگ برندتان می باشد.

 

فولدر یا پوشه

پوشه ی اداری یا همان فولدر پوشه ای کاغذی است با چاپ افست است که در آن برگه های اداری و دفتری شرکت قرار می گیرند.استفاده از پوشه حتی در صورت داشتن طرح و چاپ مناسب با چاپ افست بعنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده شود.برحسب نیاز شما فولدر می تواند در ابعاد مختلفی انتخاب و چاپ شود.

در کاتالوگ های تبلیغاتی و سی دی ها جهت تبلیغات در مکان هایی مانند نمایشگاه ها نیز می توان از پوشه ی اداری استفاده کرد تا در داخل آن قرار داد.بعنوان مثال پوشه ای که درون آن برگه های اداری از قبیل کارت ویزیت،سربرگ،کاتالوگ و سی دی در آن می توان قرار داد.

در مورد موارد استفاده از پوشه ،در ادارات و دبیرخانه ها استفاده از فولدر ها بیشترین استفاده را دارند.از این طریق می توان دسته هایی از اسناد را بصورت مرتب در کنار همدیگر قرار داد تا بخوبی محافظت شوند.همچنین از این طریق می توان مدارک دیگری مانند کاتالوگ،لیست قیمت را بصورت تبلیغات قوی به دست مشتری و مخاطب رساند.

پوشه|شرکت تبلیغاتی مادو

از انواع فولدر زونکن اداری،پوشه های سمیناری،پوشه های دکمه دار که تبلیغاتی و طلقی می توانند باشند و کلیپ فایل می توان اشاره کرد.معمولا جنس فولدر ها از کاغذ می باشند ولی ممکن است در جایی متفاوت باشد.مثلا از جنس چرم یا مقوای ضخیم تر برای محافظت بهتر از اسناد و اوراق ممکن است که استفاده شود.سایز های استفاده شده در پوشه های طلقی A4,A3,A5,B5 می باشند.

نوشته ها و رنگ های استفاده شده بطور سفارشی می توانند باشند و برحسب نیاز حتی می توانند بدون نوشته نیز باشند.متداول ترین فولدر نوع مقوایی می باشد که ابزاری برای تبلیغات و بسته بندی و محافظت از مدارک و برگه ها کاربرد دارد.

موارد و نکات مهم در طراحی فولدر:سایز فولدر نسبت به اسنادی که داخل آن قرار می گیرند-چاپ فولدرها با روش چاپ افست می باشد-همخوانی داشتن رنگ فولدر با رنگ به کار برده شده در ست اداری که استفاده می شود-استفاده از سلفون مات یا براق برای داشتن زیبایی بیشتر.

 

لیبل کاغذی

لیبل یا برچسب  تکه ای از جنس کاغذ،فلز یا مواد دیگر است که بر روی محصولات زده می شود.این برچسب ها اطلاعاتی از قبیل قیمت،آدرس،نام برند،بارکد محصول و اطلاعاتی از خود محصول می تواند باشد.دلیل استفاده از لیبل سرعت بخشیدن به مراحل مربوط به خرید و فروش،تبلیغ و شناسایی محصول می باشد.

لیبل کاغذی|شرکت تبلیغاتی مادو

انواع لیبل:لیبل حرارتی: این برچسب که بطور حرارتی چاپ می شود برای پوشاک در مکانیزه کردن فروشگاه استفاده می شود.این برچسب ها به مرور کمرنگ شده و وضوحشان از بین می رود.

لیبل کاغذی: این نوع از متداول ترین لیبل هاست.لیبل های کاغذی با چاپ افست انواع مختلف گلاسه،نمیه گلاسه و مات می باشند که تنوع رنگ زیادی نیز دارند.استفاده ی این برچسب ها در بسته بندی کالا بیشتر می باشد که مهم ترین مزیت استفاده شان نسبت به بقیه ارزان بودن،داشتن سطحی صاف و مقاوم بودن آنها است.

لیبل پی وی سی: این برچسب از جنس پلاستیک می باشد و دارای 2 نوع براق و مات است.ویژگی مهمی که دارد این است که تا 80 درجه حرارت را تحمل می کند و در برابر نور خورشید و باد و باران نیز مقاوم است.این برچسب ها در بخش لوازم خانگی یا داروسازی بیشتر استفاده می شوند.

لیبل نوع متال : که از نوع فلز ساخته می شود و دارای مقاومت زیادی  در مقابل کشیده شدن دارد.کاربرد این نوع لیبل ها نیز در لوازم خانگی و الکترو موتورها می باشد که رنگ آنها نیز نقره ای است.لیبل سکیوریتی: این برچسب در جاهای امنیتی و گارانتی برای محصولات استفاده می شود.در صورت چسباندن دیگر قابل کنده شدن نیست و بیشتر برای گارانتی در محصولات الکترونیکی استفاده می شود.

در بحث طراحی لیبل با چاپ افست باید بصورت حرفه ای کار کرد.چراکه منحصر به فرد بودن آن مطرح است.شرکت تبلیغاتی مادو با داشتن تیم متخصص و حرفه ای در حوزه ی طراحی و گرافیک می تواند کلیه ی کارهای لیبل محصول شما را بر عهده بگیرد.

فاکتور

فاکتور با چاپ افست برگه ای است که فروشنده بر اساس خرید مشتری صادر می کند.موارد موجود در فاکتور دارای مشخصات خریدکننده،نوع جنس خریداری شده،زمان خرید،مشخصات فروشنده،قیمت هر کالا،مبلغ کلی پرداختی و موارد دیگر مورد دلخواه می تواند باشد.

مثل هر توافق دیگری که در انجام معاملات بین خریدار و فروشنده می تواند تعیین شود و در درون فاکتور ذکر شود.فرضا در صورتیکه قرار باشد پرداخت بطور قسطی انجام شود،می توان مبلغ پرداخت شده و باقیمانده را در برگه ی فاکتور قید کرد.همینطور اگر فروشنده بخواهد گارانتی خاصی را برای محصول خود اعمال کند یا خدماتی ارائه دهد می تواند آن را در فاکتور قید کرد.

فاکتور|شرکت تبلیغاتی مادو

در نوعی دسته بندی انواع فاکتور به 2 نوع رسمی و غیر رسمی تقسیم می شود.فاکتورهای رسمی در اداره جات و موسسات بیشتر استفاده می شود و فاکتورهای غیر رسمی در مشاغل بخش خصوصی مانند شرکت ها استفاده می شود.

در دسته بندی طراحی نیز می توان 2 نوع سربرگدار و بدون سربرگ تقسیم بندی کرد.فاکتورهای بدون سربرگ معمولا در فروشگاه های لوازم اداری و لوازم التحریر به فروش می رسند که البته می توان بصورت سفارشی نیز طراحی و چاپ کرد.در کل فاکتورها با توجه به کاربردشان می توانند طراحی متفاوتی داشته باشند که در این راستا شرکت تبلیغاتی مادو با تخصص و تجربه لازم در طراحی فاکتور با چاپ افست نیازمندی شما را رفع خواهد کرد.

برای مشاوره رایگان در زمینه ی چاپ افست انواع بروشور،تراکت،بسته بندی،کاتالوگ،پوستر،لیبل کاغذی ،طراحی و گرافیک،شبکه های اجتماعی و بیلبورد با ما در ارتباط باشید.